Sevdigim filmleri paylasmak istedim...

Tuesday, May 29, 2007

Karli Daglarin Eteklerinden Merhaba

Memlekette hasret giderip dondum, ama simdi de kendimi karli daglarin eteklerinde bir yerde buldum. Haftasonuna kadar buradayiz ve calismam lazim ama sonra size yeni filmlerle donucem. Dondurmam Gaymak'i ve de Hokkabaz'i seyrettim. Mutluluk'a gitmek istedik ama vakit bulamadik, bizim oraya da daha gelmemisti, kismet degilmis. Duvara Karsi'yi Polis'i ve hic ilgim olmadigi halde Kurtlar Vadisi Irak'i getirdim yanimda, yakinda onlari da yazarim. Bir de The Queen var listemde... Donuste izlemeyi dusunuyorum ucakta.

Hepinize iyi seyirler.

Muhabbetle

2 comments:

torkunc said...

bir daha bekleriz buralara... senin işinde zor, sürekli mobil bir halde olmak yorucu olsa gerek.

behrengi'yi okumak hepsine bedel, diyorum ya okumak boş iş :)

farelzan said...

vucut artik alisti yol yorgunluguna, bir de calismak zorunda olmasaydim gezerken daha iyi olurdu herhalde. ama olsun artik.

okumak guzeldir, keske daha fazla okuyabilsem, genclik yillarindaki gibi...

muhabbetle